Reklama

czwartek, 22 marca 2012

SOUND


Karta dźwiękowa to Creative SoundBlaster Audigy. W zasadzie już stary rupieć, ale w zupełności mi wystarcza, próbkowanie na poziomie 24 bitów przy częstotliwości 96000 Hz, wyjście 5.1, wejścia line-in i mic - więcej mi nie trzeba. Podłączony jest do nich zestaw Logitech X-530, i zupełnie przyzwoicie to chodzi dla potrzeb gier i filmów lub słuchania muzyki. Dźwięk jest czysty i wyraźny, sub nie "pierdzi". Przed kupnem czytałem opinie, że można czasami w tych głośnikach usłyszeć "ruskie radio", ale ja nie miałem takiego przypadku. Jedynie czasami można usłyszeć "pyknięcie", ale za to jest chyba odpowiedzialna instalacja elektryczna, bo dzieje się to przy włączaniu światła w pokoju i chyba wtedy idzie jakieś przepięcie. Tak w ogóle to mam chęć wymienić je na model wyższy, czyli X-540, bo jednak pilot się przydaje i nie trzeba się wychylać (volume jest zamocowany na prawej satelicie), kiedy jest się skupionym na grze :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz