Reklama

poniedziałek, 20 lutego 2012

Mobo






Czas na płytę główną, jest to GIGABYTE GA-MA770T-UD3. Tutaj opis producenta. Jestem bardzo zadowolony z tej płyty, w ogóle mam zaufanie do GIGABYTE'a, poprzednie płyty miałem wszystkie od tego producenta, jednak rok temu coś skusiło mnie żeby przerzucić się z GA-MA55S-S3 na ASUS M4A77 i szczerze nie polecam. Zakup tej płyty był moim największym błędem. Trzy razy była odsyłana do serwisu, raz padł BIOS (crash bios asusa to tylko legenda, w żaden sposób to nie działa), drugi raz padłą magistrala PCI-E, a za trzecim razem to nawet nie wiem, ale cieszę się z tego, że oddali mi kasę i wtedy kupiłem w/w. Jak dla mnie jest w zupełności wystarczająca, jedyne czego mógłbym się przyczepić to mogliby dać jeszcze jeden slot F_USB, bo 2 to dla mnie jakoś mało. Tak na wszelki wypadek przykleiłem radiatory (fot.) na sekcję zasilania procesora (sam z siebie ciągnie dużo prądu, a jeszcze jest przekręcony o 20%). Płyta ma spore możliwości OC, których granic nawet nie sięgnę, bo nie widzę takiej potrzeby. Zadbałem jeszcze o lepsze chłodzenie NB, ale o tym później.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz