Reklama

sobota, 18 lutego 2012

Obudowa


Zacznę może od obudowy. Jest to Thermaltake Commander USB 3.0. Kilka słów od producenta znajdziecie tutaj. Ja wybrałem ją przede wszystkim z tego powodu, że zasilacz umiejscowiony jest na dole (tak jestem zwolennikiem zasilaczy położonych na dole). Zastanawiałem się jeszcze nad Cooler master'em, ale ta jakoś bardziej przypadła mi do gustu. Na temat specyfikacji technicznej nie będę się rozpisywał, bo wszystko już podał producent. Mogę tylko napisać, że spotkałem się z opiniami, że z tego względu, że waży tylko 4,5 kg to będzie zbyt podatna na uszkodzenia, ale mogę z czystym sumieniem stwierdzić, że jest bardzo solidna. Aha, jeszcze jedno, tego producent nie podaje, ale w miejscu zasilacza jest zamontowany aluminiowy filtr przeciwkurzowy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz